radikaltanke.blogg.se

HEJ

Publicerad 2015-05-25 13:26:00 i Dagbok,

 

Sitter i skolan och är trött så trött. Helgen har spenderats i Piteå och därmed dålig uppdatering. Vi har lekt med Peter, varit en sväng i Luleå, ätit hos Sigrid och kikat på hennes nya lägenhet, hälsat på svärfar och givetvis ätit gott hemma hos svärmor. Jag och Magnus har utforskat byarna omkring stan och haft det allmänt mysigt. Skönt att få vara lite barnledig och ägna tid åt varandra. Har inte shoppat så värst mycket, lite småplock bara. Fick en hel del saker av Carina med som hon inte ville ha kvar. Och så fick jag två tomatplantor som var på bortskänk på Piteås köp och sälj sida :)
 
Men alltid är det något som inte är som det ska.. Magnus har fortfarande ont i sina fötter och han ska försöka få en tid hos en läkare. Får ont i magen bara utav att tänka på det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah Magdalena Pettersson

Har du någonsin träffat en person som du känner in i ditt innersta kommer förändra hela ditt liv? Den tjugofemte augusti 2011 träffade jag den personen. Det var på en sned båt och han kallade mej för den rätta. Den nionde mars 2013 föddes vår son, Jakob. I den här bloggen skriver jag om allt som hände sen, om vardag, om kärlek för stor för att förklara och om lyckan att få ett barn.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela